czwartek, 23 sierpnia 2012

Ślubna kratka

Oto jedna z tych nieklasycznych kartek ślubnych wykonanych przeze mnie. Zauważyłam, że dużo osób preferuje właśnie klasyczne- białe, kremowe... Na szczęście istnieją też tacy, którzy łamią 'normy'. :) Ja też tak wolę! :) Doszłam do takiego wniosku, ponieważ tyle co skończyłam robić trzy kartki na jeden ślub. Wszystkie są zupełnie inne. Różnią się nie tylko kolorami, ale także formą. Ale o nich nie dziś, ponieważ jeszcze nie mogę ich pokazać, jest za wcześnie! :)

Tym razem z maluuutką (jak na mnie) ilością cieniowania, ale miałam ochotę zrobić coś innego :)





Użyte materiały:
Papier: W kratkę- Kwantyfikacja i W tiulu i koronkach (Galeria Rae)
Tag (Galeria Rae)
Rozarium- ozdobne narożniki i ażurowy liść (Wycinana)
Stempel (Galeria Rae)
Różyczki- wykonane własnoręcznie, dzięki Sasilli :) wyszły maluszki, jak na pierwszy raz nie są złe. :) Po zaopatrzeniu się w większe dziurkacze pokombinuję dalej :)

Życzę dobrej nocy! :)
G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz