środa, 17 lipca 2013

Ślubnie

Witajcie w tę piękną, słoneczną środę!
Dziś mam Wam do pokazania kartkę ślubną, którą wykańczałam dzień przed obroną, czyli w nieco stresujących warunkach :P
W końcu zebrałam się w sobie i kupiłam zaokrąglacz! Cieszę się bardzo, ponieważ kartki nabrały dzięki temu nowego charakteru ;)
Uwielbiam zaokrąglone rogi!!!



Jak ten czas szybko leci. Dopiero był piątek, a teraz wielkie, błogie lenistwo z nowym nałogiem.
Tak, zaczęłam oglądać Grey's Anatomy ;)
Jak wiadomo, kiedy zaczynam oglądać serial, który mi się spodoba, jestem w stanie oglądać odcinek za odcinkiem. To jeden z TYCH :)
A czy i Wy macie taki serial/seriale, które potraficie oglądać cały dzień? 
Podzielcie się, dopiszę do mojej listy!

Miłego dnia Kochani! :*
G.

4 komentarze:

  1. Wyszła Ci bardzo elegancko!
    Nie zdążyłam jeszcze pogratulować nowego tytułu, więc robię to teraz, GRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca! Zaokrąglone rogi wyglądają tu świetnie :)
    Te seriale, które oglądam po wiele odcinków na raz to zwykle te, które wcale nie są moje ulubione i włączam je przy okazji innych zajęć. Ostatnio tak oglądam "sześć stóp pod ziemią".

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka :) zaokrąglone rogi są świetne, też ostatnio nabyłam zaokrąglacz :)
    urocze są te motylki z perełkami ;)

    OdpowiedzUsuń