niedziela, 11 maja 2014

'Spring time' *DT 123 Challenge Blog

Na niedzielny wieczór proponuję Wam nowe wyzwanie!
Po krótkiej przerwie wróciłyśmy do zabawy na blogu 123 Challenge Blog :)

Oto majowe wytyczne!

colour: green
word: time
technique: journaling

Na blogu mnóstwo wspaniałych prac dziewczyn z DT, a tutaj mój layout:








Nie mogłam się za tego scrapa zabrać. Odkładałam na inną chwilę, kolejny dzień. 
Brakowało mi inspiracji, weny..sama nie wiem.
Na szczęście w odpowiednim momencie Po prostu Asia wrzuciła do sieci filmik, dzięki któremu moja wena wróciła ;)
Dziękuję Ci! ;*

Dodam jeszcze, że został już 'ujawniony' nowy DT 3rd Eye! 
Już nie mogę się doczekać prac, a uwierzcie mi, będzie co oglądać!
Drycha wybrała naprawdę fantastyczne osoby.
Wszytskie informacje i nowe posty znajdziecie TUTAJ :)

Ściskam!
G.

6 komentarzy:

  1. The PERFECT page for this challenge blog! ADORE the photo - it is sooo evocative of spring! And that bg mask...YUM!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy! Bardzo podoba mi się ta żywa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki energetyczny ;D cudny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY! niesamowicie cieszę się, że choć troszkę Cię zainspirowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lovely page. I love the layering and the colors.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam pozytyw :)) I ta soczysta zieleń, strasznie lubie!

    OdpowiedzUsuń