niedziela, 27 lipca 2014

Sketch #33 "Livin la vida loca'

Hop hop!
Witam Was niedzielnie!
Przybiegam do Was z kolejnym, a zarazem ostatnim (niestety!) wyzwaniem na blogu Scrap&Music
Cudną mapkę zaprojektowała Ana Castro


A do zabawy zaprasza nas dziś Ricky Martin 'Livin' La Vida Loca'









Macie, ostatnią w tym roku, okazję zabawić się z nami. Kto jest chętny?
Powód czasowego zawieszenia bloga jest jeden- życie. Więcej możecie poczytać na blogu.

Ściskam Was i zapraszam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu :)
G.

12 komentarzy:

  1. aaaaaa, kocham tego scrapa ! kocham to jak obróciłaś mapkę ! kocham zdjęcia na nim i połączenie kolorystyczne, wygląda to fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten scrap, podoba mi się Twoja interpretacja mapki :)
    Zdjęcia mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem absolutnie zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowna praca! :) zarąbiste kolory, takie moje własne obecnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gorgeous colour combo & LOVING the way you used those circles!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny jest :D wszystkie moje ulubione elementy - alfabety primy, napisy Sody, kolekcja Plus One i serducha których nie było u Ciebie od mega dawna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Wspaniały styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to Lo jest genialne !!! Dzięki Tobie i ja zainspirowałam się mapką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. the cat is super cute and I love your layout!! grey and mint perfectly match

    OdpowiedzUsuń