piątek, 10 lipca 2015

*...right direction * DT Diabelski Młyn

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było.
Trochę zaniedbalam prowdzenie bloga, chyba potrzebowałam odrobinę odpoczynku.
Postaram się wracac tutaj częściej :)

Dziś chcę Wam przekazać cudną informację- dołączyłam do grona super zdolnych projektantek Diabelskiego Młynu.

I od razu pierwsze wyzwanie kolorystyczne!
Zakochałam się w tym polączeniu!


A oto mój Art Journal, do zrobienia którego mocno zainspirowaly mnie Olga i Ania :*







Na blogu znajdziecie resztę wspaniałych inspiracji! 
Zapraszam :)

Ściskam,
G.

4 komentarze:

  1. A new team? How WONDERFUL....love the pages, especially the flower cluster & the x & o's :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, och :D o wpisie już Ci mówiłam co sądzę, więc dziś pogratuluję DT :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze - moje gratulacje! a po drugie niesamowita i mega kreatywna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń