niedziela, 22 lipca 2012

Podwójnie imieninowo

Dziś przedstawiam Wam kartki wykonane dla dwóch imieninowych chłopaków. Kolorystka podobna, jednak tematyka zupełnie inna. 

Brzegi kartki pierwszej potuszowane na czarno, napisy wydrukowane i naklejone na czerwony papier tworzący obramowanie. Z założenia miała być prostą kartką i taka jest.



Z racji braku odpowiedniego stempla, wykorzystałam mój dziurkacz ozdobny i dzięki niemu stworzyłam maskę do trzech tuszowań :) 


W kartce nr 2 również potuszowałam brzegi na czarno i musnęłam tuszem odrobinę całą kartkę, motyw motorowy z Internetu (przybrudzny! a co!) i napis- wydrukowane.



Napis owalnie wycięty ozdobnymi nożyczkami, brzegi podkreślone jasnobrązowym tuszem, przytwierdzony do papieru (Kapuśniaczek z GP) ćwiekami (Tim Holtz). 



W środku jeszcze dodane akrobacje (również wydruk)


Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin!
Już niedługo ciąg dalszy. Dodam, że w kolejnym poście znajdą się delikatne, eleganckie kartki, których styl odrobinkę mnie pochłonął! :)

G.

:)

1 komentarz:

  1. Papier to PinkPaislee chyba już nigdzie niedostępny, a chętnie bym dokupiła... Tylko znalazłam książeczkę w CraftHouse http://crafthouse.pl/pl/p/PP-Hocus-Pocus-zestaw-6x6/737

    OdpowiedzUsuń