piątek, 25 stycznia 2013

Calineczkowy [styczeń]

Jak tylko zobaczyłam to wyzwanie na blogu Craft Artwork poczułam chęć sprawdzenia siebie i swojej systematyczności :) Zaczęłam dłubać te maluszki. Zabawa jest super, czasami nie wiadomo co zrobić, innego dnia działo się tyle, że nie wiadomo jak to połączyć. Oto mój styczeń- nie cały, bo jeszcze kilka dni zostało do końca, ale obiecuję, że nie zrezygnuję :)






Przy datach z pomocą przyszedł mi mój nowy SMASH datownik, który jest także do wygrania w moim Candy o tutaj. Zapraszam serdecznie!
Po zrobieniu pierwszego miesiąca już wiem, że muszę robić jaśniejsze tła, bo ciężko cokolwiek napisać. No ale mówi się, że człowiek uczy się na błędach :)
Póki co calineczki trzymam w pudełku, które ma przegródki o odpowiednich wymiarach. Czy tam zostaną? Zobaczymy :)

Pozdrawiam śnieżnie!
G.

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście maleństwa. Trzeba mieć cierpliwość do takiej przcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowiasto! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny calineczkowy kalendarz:)Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kalendarz! tło w różowo-czarna kratkę daje niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to w takiej ilości wygląda ! już jestem ciekawa jak "ubierzesz" luty :)
    i cieszę się że masz ochotę na ATC !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ boski styczeń! Fantastyczny po prostu!! I cieszę się ogromnie, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania na CA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie niezwykle miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń