środa, 7 sierpnia 2013

Just *ART*

Witajcie!
Na dworze przez chwilę było dziś przyjemniej, ale aktualnie temperatura wciąż wzrasta! 
Na szczęście udało mi się znaleźć w sobie siłę, żeby przerwać seans i stworzyć tego scrapa. W planach kolejne :)




 Moja inspiracja- August Sketch Challenge

Dzisiaj przez własną głupotę, roztargnienie, roztrzepanie (jak zwał tak zwał :D) zafundowałam sobie darmowy spacer podczas powrotu do domu :P Na szczęście był to czas, kiedy dopiero zaczynało się robić duszno! ;)
A Wy dziś leżakujecie czy spędzacie czas wolny na zajęciach kreatywnych? :)

Dziękuję za Wasze cudowne słowa! :*
Pozdrawiam
G.

4 komentarze:

  1. właśnie próbuję zrobić kartkę w ten ukrop xD to trudne :D
    Twój scrap mimo upału i duchoty jest genialny, chłodzący, mega artystyczny! jaj! super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tą 'kopniętą' ramką :D ja dziś twórczo, jutro może będzie plażing :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superancki ten scrap! Mnie też w oko wpadła ta kopnięta ramka ;)
    U mnie było leżenie, ale na kanapie przed TV z bolącą głową, jak co roku zatoki atakują :(

    OdpowiedzUsuń