środa, 25 grudnia 2013

December daily {8-14]

Witajcie świątecznie! ;*
Jak humory?
Czy brzuchy nie popękały od nadmiaru jedzenia? :)
U nas tyle pyszności, że nie wiadomo od czego zacząć ;)

Dziś przychodzę do Was z moim opóźnionym jak diabli grudniownikiem.
Ten miesiąc był naprawdę ciężki dla mnie pod każdym względem, czasu jak na lekarstwo, ale zawsze próbowałam wyciągnąć z dnia coś pozytywnego.. czasami jednak się nie udawało i koniec! (13 piątek!)
Oto mój drugi tydzień.



















Uciekam spędzić trochę czasu z rodziną :)
Dobrego dnia Wam życzę! 
G.

3 komentarze:

  1. ale super! :) ja właśnie mam zamiar nadrobić, zobaczymy jak to wyjdzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest! Zachwyciła mnie kiciusiowa strona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny! Te chlapania, oszczędna forma - cudo!!

    OdpowiedzUsuń