piątek, 14 lutego 2014

**Happy**

Próbuję się wygrzebać z mojej twórczej bezczynności.
Wczoraj zmajstrowałam takiego oto scrapa, na rozgrzewkę.
Jeszcze wczoraj nie byłam przekonana czy mi się podoba.
Dziś jest lepiej, zmieniam zdanie.
A co Wy sądzicie?







Zainspirował mnie moodboard znaleziony na Scrap Around The World
Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne, więc wiedziałam, ze MUSZĘ je wykorzystać ;)


Skorzystałam takze z mapki scrapuj.pl

mapka4 kopia

Dziś mam w planie przysiąść do biurka.
Zobaczymy czy wena wróciła ;)

Ściskam!
G.

11 komentarzy:

  1. jeeeeeju, jest fantastyczny, zwłaszcza te farbki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba, jest taki wiosenny i romantyczny. Tło wyszło Ci boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sooo pretty...great use of a PL card, too!!! Creative scrapping, as always:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Dzięki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really inspirational! Great design! Thank you for joining us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie mega podoba :D taki fajny artystyczny miszmasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely page! I hope you will apply for our DT too!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba bardzo :) Super mediowania. Świetne zestawienie kolorystyczne. I to zdjęcie :) Dziękuję w imieniu zespołu Scrap Around The World, że wzięłaś udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM LOsie!!!!!!! jest nieziemski! te kolory! aaaaaaaaaa! cudo cudo cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest!!!! Surrealistyczno optymistyczny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń