wtorek, 12 sierpnia 2014

Life lately #6

Dziś kolejna dawka zdjęć z poprzedniego tygodnia


1. Sezon na cukinię w pełni. Jeśli nie leczo czy zupa, to placki. Wszystko pyszne!!! :)
2. Coca-cola pomaga mi przetrwać w pracy. Ostatnio wylosowałam z automatu taką z wyjątkowym mottem.
3. Niedzielny powrót z pracy- bezcenny. Ściana deszczu i rzeka zamaist drogi. Yay! Uwielbiam burze i ulewy :/ A po przyjeździe do domu zastałam takie niebo. Chociaż ono nie zawiodło.
4. Świeży placek ze śliwkami na kolację! Mnim! I do tego mleko z ulubionego kubka.

A jak Wam minął tydzień? Też tak spokojnie i zwyczajnie jak mój?  
Ściskam!
G.

3 komentarze:

  1. Ja także uwielbiam wszelakie ciasta drożdzowe/jogurtowe i ciasteczka popijane mlekiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że jesteś uzależniona od coli jak ja :D niebo faktycznie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaa imperialistyczny wróg kusi Cie coca-colą! to by było genialne zdjęcie do tego cytatu :D a tak poza tym super fotorelacja :D

    OdpowiedzUsuń