niedziela, 17 maja 2015

Remember * DT scrapki.pl

Hop hop!
Dziś przy niedzili wpadam, żeby pokazać Wam co ostatnio zmajstrowałam na najnowsze wyzwanie w scrapki.pl :)
Zrobiłam trochę psikusa, bo niewiele osób zgadło, że to moja praca ;D Czasami udaje mi się zaskoczyć ;)
Wasze zadanie polega na tym, aby wykorzystać poniższy moodboard, użyć co najmniej jedno medium, pióro w dowolnej formie oraz coś metalowego


A oto mój wpis do art journala:





Zapraszam do zabawy z nami!
Ściskam i życze wspaniałej niedzieli! :)
G.

3 komentarze:

  1. To był prawdziwy psikus, bo akurat Twojej pracy byłam pewna, haha :) Tak czy inaczej - piękny wpis, absolutnie urzekająca forma! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie!
    I ja też miałam problem z przypisaniem tej pracy konkretnej osobie ;)

    OdpowiedzUsuń