poniedziałek, 2 września 2013

Motocross!!

Postanowiłam w końcu oscrapować zdjęcie z pewnego mega pozytywnego wyjazdu na zawody motocross.
Na początku nie chciałam jechać, ale cieszę się, że zmieniłam zdanie! :)





Dziś naszła mnie ochota na zrobienie scrapa.
Na blogu Color Hills wpadła mi w oko mapka przygotowana przez Antilight.


Scrap pochlapany mgiełką 13arts i pomazany farbkami ( i ).
Oprócz świetnych stempli Color Hills użyłam oczywiście 3rd Eye! 

Dziękuję za komentarze! :)
Pozdrawiam ciepło w ten deszczowy wieczór.
G.

6 komentarzy:

  1. Świetny! Wielkie dzięki za skorzystanie z mapencji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny!!! podobają mi się te stempelki i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ;D uwielbiam jak używasz stempli do LO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this one too... great framing of the photo, and I love the stamping.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń