sobota, 29 września 2012

Chrzest Święty x3!

Wczoraj rano kurier przyniósł mi piękne fioletowe fiołki galeriowe! Zakochałam się w nich jeszcze bardziej, na żywo wyglądają o trzy nieba lepiej! :) (jeśli w ogóle się da :P). Oto one : 


 <3

Póki co jednak, pokażę karteczki wykonane na Chrzest Święty Dziewczynek, więc wszystkie są utrzymane w dziewczęcej, różowej tonacji.

Kwadratowa na galeriowych, różowych papierach: 



Kolejna to kopertówka, delikatna z białymi kwiatami:



I ostatnia. Dziś jest jej debiut, ponieważ to pierwszy wyczarowany przeze mnie taki składaczek, który już kiedyś znalazłam na blogu (nie pamiętam jakim). Przypomniała mi się jego forma, więc chwila, moment i został skrojony. :) Kolejnego dnia zrobiłam następną, ale o niej kiedy indziej :)





Do wykonania tego składaczka wykorzystałam głównie papier z Magicznej Kartki, więc zgłaszam go na Wyzwanie z kolekcją- Niewinność ;)

Sobotnie, ciepłe pozdrowienia! :)
G.

5 komentarzy:

  1. Teraz tylko ciąć i robić cudeńka.
    Karteczka ma super formę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam kilka nie fioletowych (niestety) prac do zrobienia, ale przyjdzie i czas na fiołki :)
      Dziękuję i cieszę się, że karteczka się podoba :)

      Usuń
  2. Świetne karteluchy! Nie wiem która podoba mi się bardziej..... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze ze nie mam odwagi robic tego typu kartek ..Twoja wyszla idealnie, nasz papier super pasuje do calosci ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolekcja :) Karteczki są bardzo ładne - delikatne i romantyczne. Uwielbiam kipoertówki - Twoja wyszła super :) A trzecią karteczkę podziwiam za kształt, pomysł i wykonanie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń