sobota, 22 września 2012

Galeriowe Urodziny! :)


Temu weekendowi towarzyszą Drugie Urodziny Galerii Papieru! :) Z tej okazji zrobiłam kartkę, wykonaną wyłącznie z galeriowych papierów i posłałam daleeeeko. :)
Trochę czasu zajęło mi ułożenie w głowie pomysłu na to, jak kartka ma wyglądać. Nie chciałam, żeby miała ona formę standardową, ponieważ takie okazje nie zdarzają się codziennie. :) Początkowy pomysł był zupełnie inny, jednak gdy trafiłam na kurs niekończącej się kartki, wiedziałam, że TO JEST TO! Dodałam tylko kopertówkowy pasek, który trzyma kartkę całą i nie pozwala jej się wyginać. :)

Kwestią nad którą główkowałam była forma życzeń. Chciałam je wydrukować, jednak pisane odręcznie (mimo że nie perfekcyjnie) pokazują, że wkłada się w nie trochę serca, więc werdykt był tylko jeden. :) Absolutnego problemu nie miałam z ich treścią, ponieważ już na początku założyłam sobie, że wplecione w nie zostaną nazwy papierowych kolekcji i poniekąd mi się udało. 

No i proszę, oto ona, z każdej strony:






Hahaha! Dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, że w tle jest kolor FIOLETOWY! Czyli tak jak limitowana kolekcja nowych, pięknych, cudownych i wspaniałych papierów GP! :) Miałam nosa! :)

A teraz, nie pozostaje mi nic innego jak tylko, z uśmiechem na twarzy, życzyć Wam dobrej nocy! :)
G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz