niedziela, 30 września 2012

Specjalnie dla pana S.!

Pękam ze śmiechu! :) Jestem terroryzowana! Ten post musi pojawić się w TEJ chwili! :D

Zrobiłam karteczkę z okazji Dnia Chłopaka dla pewnego fana Nikona! (ten model PODOBNO wygląda jak Canon, ale nie wnikam :P). Generalnie miało być prosto, biel, czerń i łapki z bajki (;)) trzymające aparat:


Żeby nie było zbyt nudno, postanowiłam zrobić obiektyw na kosteczkach 3d...


..a także odsuwaną łapkę:


Z tego co słyszałam, pan S. zdążył już nieźle narozrabiać, ale da się wybaczyć :D

Pozdrowienia dla chorego i zniecierpliwionego Kolegi! :)
G.

2 komentarze:

  1. Chory nie doczekał sie przy komputerze więc pisze z łóżka, na komórce ;p
    Jestem pod nie lada wrażeniem twojego dzieła i podziwiam.
    Ten niuans z canonem rzuca sie w oczy, ale to nie pierwszy raz Kasi gdzie nie zwróciła na to choć niby "koniecznie miał być nikon" ;p
    Gratuluje dzieła i jeszcze raz: podziwiam :)
    /pan S. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :)
    Dobranoc panie S.! :)

    OdpowiedzUsuń