niedziela, 25 listopada 2012

Odskocznia

Jestem na chwilę, żeby pokazać Wam, co przygotowałam w zeszłym tygodniu.
Zrobiłam malutką przerwę w kartkach świątecznych :)

Kopertówki, moje ukochane. :) 
Pierwsza,  imieninowa.Pastelowa Rapsodia.
Druga, rocznicowa i papiery Latarnii Morskiej 'Zauroczenie'. Zdjęcia absolutnie nie oddają ich piękna, jednak robiłam je rano przed wyjściem na uczelnie i nie miałam możliwości poczekać na światło dzienne. 





Wczoraj na chwilę mogłam się oderwać od szarej (&ponurej) rzeczywistości i poczynić kartkowy krok naprzód. Szkoda tylko, że jak już wejdę w odpowiedni tryb muszę kończyć, ponieważ jest tyyyyle innych rzeczy do ogarnięcia :(

Chyba jakaś listopadowa depresja dopada :P
A Czarna Kicia jak spała na kocu, tak na nim śpi. Ona to ma dopiero życie! ;)

Miłego popołudnia! ;)
G.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz