piątek, 30 listopada 2012

Z brokatem

Na początek: muszę się pochwalić. :) Stało się coś, co przydarza mi się bardzo rzadko. Serce zaczęło mocniej i bić, a uśmiech z twarzy nie schodził :)
WYGRAŁAM! Candy w 3rd Eye! Stemple są obłędne! Wszystkie :) Są dostępne na-strychu
Tyle z przechwałek :) Musiałam się z Wami podzielić moim szczęściem i czekam na pana listonosza :)

Teraz z innej beczki.
Brokatem bawiłam się baardzo dawno temu, jeszcze w podstawówce, robiąc prace na plastykę. Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka kolorków i zaczęłam kombinować. Czułam się jak dziecko, brokat leżał wszędzie, mimo iż uważałam, żeby za bardzo nie nabałaganić. :) Kot nie ułatwiał mi sprawy w żaden z możliwych sposobów. ;)

Oto pierwsza kartka potraktowana brokatem:





Napis od wspaniałej Joli. :) Kartkę podpatrzyłam właśnie u niej, ale bardzo nie lubię robić czegoś kropka w kropkę od innych, zrobiłam trochę swoją wersję, no i bez papieru czerpanego, ale za to z brokatem i wycinankami ;) a tutaj możecie podziwiać pierwowzór ;)

Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #2 - Niech zaiskrzy  w 123 scrapuj Ty, a także Wyzwanie #9 - Coś świątecznego organizowane w Stonogach. :)

Pozdrawiam ciepło,
G.


5 komentarzy:

  1. Śliczna!! Tak, tak, to prawda :) Gratuluję wygranej oraz odważnych prób z brokatem, którego ja sama jednak nie znoszę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałagan może odstraszyć ;) jestem ciekawa czy za jakiś czas też zostanie przeze mnie znienawidzony!

      Usuń
  2. Piękna kompozycja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty:)

    OdpowiedzUsuń