poniedziałek, 31 grudnia 2012

please be good

[klik]

Na początku chciałabym napisać jak bardzo się cieszę, że zebrałam się w sobie i założyłam bloga. Ten rok był dla mnie przełomowy. Dotarło do mnie, że jeśli się spróbuje, można zrobić rzeczy niemożliwe. Cały czas kombinuję i próbuję robić wszystko po swojemu, podpatrując przy tym prace starszych stażem koleżanek. Ciągle szukam 'swojej' techniki. Wtajemniczam się stopniowo, bo co za dużo (na jeden raz :P) to nie zdrowo! Moim ostatnim odkryciem są art journale, którymi się zachwycam się absolutnie. Ich tworzenie sprawia mi ogromną radość. :)
Właśnie art journalem chciałam zakończyć ten dość kreatywny dla mnie rok.





Gesso (), farby akrylowe, tusze, stemple i BROKAT! W końcu to Sylwester! :D
Moje ulubione różo-fiolety :)
Brzegi przetarte są srebrnym tuszem, ale nie bardzo udało mi się to wyłapać. Na szczęście nie zawiodłam się na brokacie- on świeci :)


Także 
SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! ;*

do usłyszenia w 2013 (oby jeszcze lepszym :))
G.

4 komentarze:

  1. Wyszło bardzo ładnie. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocne wejście w Nowy Rok! :)
    Wszystkiego, co szczęśliwe, co daje spełnienie i radość! Dobrego Nowego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow! Świetna praca! Genialne kolory!

    OdpowiedzUsuń