niedziela, 10 lutego 2013

Art Journal 1/2013

Cynkowa inspiracja: Art Journal 2013. Czemuż by nie spróbować?
UHKowe papiery uzupełniłam ILS-tagami 






 Styczeń jest wyłącznie pisany, ponieważ tło nie pozwoliło mi na nic więcej, nie chciałam go psuć :)
Do tego warstwy, zszywacze gdzie popadnie, czerwona nitka, bo zaprzyjaźniam się z przeszyciami. :)






Sposób łączenia kart zgapiłam od Magdy M., a z racji tego, że już go pokochałam, powstał kolejny projekt, ale o nim nie dziś :)
Pozdrawiam niedzielnie!
G.

Dziękuję ogromnie za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami!
Dodajecie skrzydeł :*

7 komentarzy:

  1. Super jest, stworzyłaś niesamowity klimat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, pobudza wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczny!!! I te nowe okulary... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) A okularów w końcu się doczekałam, bo już troszkę ślepłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny ten Twój pamiętniczek ;) I papierki świetnie do niego dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się - ma niesamowity klimat :)

    PS. Podpisuję się obiema łapkami pod stwierdzeniem, że sesja to zło :)

    OdpowiedzUsuń