niedziela, 17 lutego 2013

Zabawy w śniegu

Kolejny miesiąc i nowe wyzwanie na blogu ArtGrupy ATC.
Tym razem tematem są Zabawy i sporty zimowe.
Postanowiłam przygotować coś w klimacie zabaw, a obrazek, który kiedyś wyszukałam nadał się idealnie. Co prawda, nie jest to do końca lepienie bałwana ze śniegu z marchewką, węgielkami, miotłą oraz starym szalikiem, ale przecież TAKI samochód jest nie lada wyczynem! :)

Wymyśliłam sobie konkurs na najlepszy śniegowy przedmiot  :)
Ten tutaj jest całkiem spory :)
And the winner is...! 





ATC powędruje do mojej wylosowanej pary- Krzysi :)

Pozdrawiam ciepło i można by powiedzieć, że tak jakby wakacyjnie?
Jestem po OSTATNIEJ sesji! Jeszcze tylko mgr i ..? :P
Tym słodkim akcentem pozdrawiam ciepło i znikam rozkoszować się odpoczynkiem!
G.

13 komentarzy:

  1. a to ci koncepcja ! zabawa dla panów w sam raz :)super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu, fiu, fiu... Ulepienie takiej bryki to nie lada wyczyn. Się panowie postarali :) A jakie fajne tło zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! :) I gratuluję Pani omcmgr (o mało co ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się cieszę na takiego bałwana i to tło !!!

    Gratuluję ostatnich egzaminów, mgr to pewnie mały pikuś po sesjach przez 5 lat. Trzymam jednak kciuki- mama studenta tuż tuż przed inżynierką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie i dowcipnie- wszak odgarnianie to prawdziwa zabawa na śniegu : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogłaszam , że samochód jest zwycięzcą. Kapitalne atc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wymyśliłaś!!!! Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie wiem czy panowie odśnieżają samochód, czy zamieniają go w rzeźbę śniegową-świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Dla mnie poranne skrobanie szyb to ćwiczenia rozgrzewające na cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiększone zdjęcie pokazuje, że nie jest to samochód przysypany śniegiem ;)
    Dziękuję za Wasze cudowne komentarze :*

    OdpowiedzUsuń