sobota, 9 lutego 2013

Zimowe impresje

Lubię sobie czasami pokombinować. Ostatnio w wielu pracach rzucają mi się w oczy maszynowe przeszycia. Wcześniej jakoś nie byłam do nich przekonana, teraz podbijają i moje, zimne serce :) Do wykonania przeszyć w tym ATC posłużyłam się ręką, efekt całkiem mi się podoba :) Tło uzyskałam dzięki mistom, śniegowym stempelkom dodatkowo mieniąca się wycinanka i Mrożek. Tadaaaam! 

ATC Zimowe impresje na wyzwanie Craft Artwork.


Brzegi ATC jak i napisu delikatnie wysmarowane srebrnym tuszem:



Pozdrawiam! :)
G. 

6 komentarzy:

  1. Świetny ateciak! Kolorystyczna rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!!! A ja już nie mogę się zmusić do zimowych tematów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chwilę walczyłam ze sobą (i tym śniegiem) :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Czyli jednak istnieje woda w proszku:) A Mrożek to w sumie zimowe nazwisko;) Równiutkie te Twoje ręczne przeszycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożek twierdzi, że istnieje, więc widocznie tak właśnie jest :) Z przeszyciami się starałam.

      Usuń