czwartek, 21 lutego 2013

Klata&serce

Tadaaam!
Oto pierwsza kartka powstała dzięki stemplom 3rd eye. Uwielbiam je całym sercem i duszą! Chciałabym je wszystkie! :D Klatkę piersiową udało mi się zakupić na grudniowym Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu. Wyszłam z MEGA uśmiechem i stemplami w torbie :)





Dodatkowo do kartki zrobiłam drugą, pocztówkową o wymiarach 10x15.
Tworzą one komplet, który został podarowany super koleżance. :) Plan zakłada, że ta z sercem trafi do ramki i w środek serca (o ile się spodoba) zrobionego z wielu ramek wypełnionych zdjęciami rodziny i przyjaciół.
Kartki musiały swoje przeleżeć, ale już są we właściwych rękach :)




Pozdrowienia dla A. :)
G.

8 komentarzy:

  1. Oba pomysły są słodko-naturalistyczne :D
    Bardzo podoba mi się takie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I z anatomii piątka : )Ciekawe czyja klata jest taka best....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chlapnęłaś :) Anatomia oswojona, to naprawdę poważne wyznanie :) Świetne stemplowania! I chlapania, rzecz jasna, też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są takie... anatomiczne :D Ta z serduchem świetna jest :D Znaczy obie są super oczywiście, ale sercowa wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odlotowe!! Ale mi się podobają, Potworkowi też wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wychodzi na to, że Potworek wie co dobre :)

      Usuń
  6. Dziękuję! :) Już prawie się zakurzyły, a ja tak bardzo chciałam Wam je pokazać :)

    OdpowiedzUsuń