poniedziałek, 11 lutego 2013

Why not?

Witajcie moi kochani!
Dziś post w bardzo pozytywnych kolorach, z podobnym nastawieniem. Najnowsza kolekcja ILS sama maluje uśmiech na twarzy, a przynajmniej ja tak mam :) 
Na początek jednak zdjęcie, które podesłała mi przyjaciółka. Razem stwierdziłyśmy, że jest to bardzo fajna sprawa. 


Mnie jednak słoik jakoś nie przekonuje [a to wszystko przez uwielbienie papieru  ], więc stworzyłam taki oto album, w którym będę zapisywała wszystkie dobre rzeczy, które spotkały mnie w 2013. 









Na początku miałam plan wklejania każdej 'dobrej rzeczy' na poszczególne kartki, jednak dodając ten wpis doszłam do wniosku, że lepszym rozwiązaniem będą kieszonki, do których trafią owe karteczki :) Tak więc, odpowiednie zdjęcie podrzucę kiedyś przy okazji :)

Ściskam!
G.

7 komentarzy:

  1. To jest myśl! Sam widok nastraja pozytywnie, świetnie ubrałaś ten album w kolory. Ja ostatnio mam średni nastrój, może się też skuszę... Czytanie po roku na pewno uskrzydli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan. Skuś się, skuś! :) Chętnie popatrzę :)

      Usuń
  2. Jednym słowem - Słoikowy Album :). Fajniutki bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, taki pozytywny :)
    Z tym słoikiem bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam jakiejś pozytywnej odskoczni :) I te papier są idealne! :)

      Usuń
  4. Ha, słyszałam o tym pomyśle w radio :) i zapomniałam o nim. bardzo fajna sprawa, pomyślę o formie dla mnie najbardziej odpowiedniej :) na albumik taki jak Twój się nie porwę, ale ... coś mniejszego pewnie powstanie ;) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń