środa, 27 lutego 2013

Cake

Trochę taki poranek szarawy. Ciężko zrobić dobre zdjęcia, nawet po rozjaśnieniu nie wyglądają jakoś fantastycznie. Trzeba się jednak trzymać myśli, że jeszcze tylko trochę i WIOSNA! Prognozy pogody są baaardzo obiecujące. Już chcę słońce i dużo zieleni na dworze :)

Póki co, pokażę Wam dziś coś zupełnie innego. 
Kto choć troszkę mnie podgląda, wie, że scrapy nie są/nie były moją specjalnością. (Nigdy żadnego nie zrobiłam :P).Od dłuższego czasu przymierzałam się do nich, ale jakoś nie starczało mi siły, bałam się, że nie podołam i takie tam.. :P
Po zrobieniu pierwszego, machnęłam dwa kolejne. Przekonałam się jaka to fantastyczna zabawa i CHCĘ WIĘCEJ!

Przygotowałam go wg mapki, którą znalazłam na blogu art piaskownicy.
Stwierdzam, że mapki to naprawdę super sprawa :)



Trochę ją kopnęłam i wyszło o tak:




Taki tęczowy tort dostałam w zeszłym roku na moje 23 urodziny :* (dzień przed egzaminem inżynierskim:P)

Moc uścisków dla Was!
Dziękuję za wszystkie komentarze, które zostawiacie pod postami! :)
G.

PS. Trochę się stresuję pokazaniem Wam tego scrapa :P

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, nie ma się czym stresować :) Torcik świetny :D Kiedyś się uwezmę i taki upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torcik dobrze wyglądał, a jak smakował... :)

      Usuń
  2. Zarówno scrapy jak i mapki to dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE JESTEM Z CIEBIE DUMNA!! :)
    Pierwszy? No co Ty, widać tutaj duże wyczucie i wprawę w posługiwaniu się materiałami. Wspaniałe! Dawaj więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak! Pierwszy! Kiedyś musiałam to zrobić. ;) Dziękuję! :*

      Usuń
  4. No i świetnie wyszedł, super jest!! A tort mmmmm :D

    OdpowiedzUsuń