piątek, 1 lutego 2013

Takie małe szaleństwo

Nie nadążam z robieniem prac na wyzwania CA, dziewczyny mają takie pomysły, że głowa pęka! :) Pomysłów nie da się zliczyć, za to czasu jak na lekarstwo. Zrobiłam przerwę od notatek i przybiegłam grzecznie dodać  posta :) Tak na rozluźnienie :)

Tematem wyzwania jest Tag- żurnal: szaleństwo, z którym skojarzyła mi się piosenka Aerosmith. Tym razem same słowa, bo one są tu najważniejsze. Tło wyszło trochę ponure (jednak świeci!), jak na mnie, ale tak mnie pogoda przestroiła :) i tak ma być! Wykorzystałam oczywiście gesso, mgiełki oraz ecoliny. No i powstał tag, jak się patrzy! :)




Niestety muszę się już z Wami rozstać i wrócić do niewdzięcznego przedmiotu, jakim jest enzymologia!  Trzymajcie kciuki! :)
G.

Przypominam o trwającym CANDY. Póki co osób jest niewiele, więc większa szansa wygrania! :):)

4 komentarze:

  1. Tak jest rzeczywiście jak się patrzy,ale ta enzymologia brzmi strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag! Enzymologia... To cos o enzymach? Musi być porywające ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tło...Ta enzymologia mnie intryguje....

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie bardziej.. irytuje! :) Nic co mogłoby mi się przydać, a egzamin już w poniedziałek. Nie ma w tym nic ciekawego ani przyjemnego, nie to co papiery! :)

    OdpowiedzUsuń